Wednesday, April 15, 2009

Nasi goreng kampung...

Wah dah nak masuk 3 minggu aku duduk sini. Sekarang baru aku tau betapa kurang bestnya duduk berjauhan dari tempat asal. Tapi aku manage berjaya nak sesuaikan diri. Nak mengomel pun, dengan siapa kan? Semua kenalan rapat aku jauh2 belaka. Hanya internet sahajalah tempat untuk kita berjumpa. Itu pun tak semua dapat online dan bergembira macam selalu. Sekarang ni pun aku dah rindu nak makan nasi pattaya, nasi goreng kampung dan mee goreng mamak. Nak air bandung!!! sini mahal wei... Heh, rasa tak sama beb. Lain... tak percaya... cuba datang sini duduk sini lama2... rasa semuanya lain. Masuk minggu ke 3 ni tekak aku macam dah loya nak telan2 makanan sini. Tak biasa agaknya. Tak pun semuanya sama je - sbb hampir 3 minggu aku pi makan kat tmpt2 yang sama je. Time malam - nasi lemak je. Ada pegi satu food court tu, laksa je yang halal. Hmm apakah? Leh kurus aku cam ni. Tak gi gym pun takpe. Kawan2 Salam aku lak, time aku takde, macam2 tu la nak wat aktiviti. Harus la aku tgk je aktiviti2 depa tu. Tak pasal2 nama aku ada ditag dalam facebook.... sekaligus aku akan melopong tgk depa bergumbira.... Yang aku tak tahan - wah dah kena amaran dah ni, kerja 7 hari seminggu min 8 pagi masuk balik 9 mlm min... wah apakah... jadi robot la gamaknya aku neh... takpe2... tanggungjawab.. nak wat camne kan... terima ajelah... ok... nite...

No comments:

Post a Comment